april i augusti

Ösregn blir till sol som blir till åska som blir till regn som blir till drivis som blir till vansinne! jag blir knäpp av detta väder, kan de inte bara bestämma sig någon gång! jag förstår inte vart allt regn kommer ifrån! självklart så vet jag hur regn blir till, men varför? varför måste allt hamna här, hos mig? just nu är det sol, men regnet är på väg hit, jag ser ett "vädersträck" ute på gatan. utanför fönstretär det tort men tio meter bort regnar det. fascinerande må jag säga. synd dock att kameran inte finns här...
... men men, jag ska snart dra mig i villket fall. tänkte se ett avsnitt av vänner innan jag går bort till johan och emma för att prata om bröllopsfesten i morgon. de ska bli riktigt trevligt. jag får ju också träffa hanna och cissi vilket gör de hela mycket, mycket trevligare =)

så helgen är fullbokad och sen bär det av mot skolan. men jag ser faktiskt fram imot att börja igen. min att göra lista (mest för att jag själv inte ska glömma det...)

  • Fredag ska jag träffa johan och emma för att prata bröllopsfest.
  • Lördag ska jag jobba på johan och emmas bröllopsfest.
  • Söndag - konfirmation för läger tre och så tävlar julia i stonehill-games (oerhört fånigt namn, jag vet men de heter så eftersom tävlingarna äger rum i stenkullen...)
men som sagt, jag ska inte sitta här och slösa tid, jag ska se ett avsnitt vänner innan jag går!

all kärlek

hään
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha stonehillgames, hahaha.. Det va kul

2007-08-18 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0