Jag önskar mig sommar till jul

eftersom sommaren fortfarande fegar så här i mitten av augusti så antar jag att jag får önska mig sommar i julklapp. kanske kan den komma i december/januari istället, som kompensation för juni/juli/augusti 2007? ja tack, de tycker jag! trots att termometern visar på20-23 grader så ser det inte särskillt lockande ut utomhus. jag tror nog att jag gör bäst i att sitta kvar här inne. regnet börjar väll ösa när som helst antar jag.

       
jag tog mig en svång förbi stadsbiblioteket idag med anna och nadja. jag hittade ett helt gäng cd skivor som jag lånade för att lägga in på min ipod. lite ny musik piggar alltid upp! på tal om musik så har jag, precis som sofia trasslat in mig i de årliga håkan nätet. håkan du är min sommar, du är min musik du är kärlek. Jag tänker alltid på dig i april. det är ju du som gör min sommar i vanliga fall, men eftersom denna sommaren har varit som den har varit så har jag inte lyckats få in den riktiga kännslan, men nu kommer den, jag känner att den är på väg!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HÅKAAAAAAAAAAAAAAN!!!! ÄLSKAR!!!!
Shit alla hans fina låtar, dom slipper inte min hjärna.. Minnen av april himmelen kommer jag aldrig glömma (L)

2007-08-22 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0