Om och om igen...

...ger du mig en tro på kärleken!

ännu en ny blogg. får se hur länge jag orkar hålla fast vid denna. nu har jag iallafall gjort en egen design vilket var ett av de största skälen till att jag övergav min förra blogg till noggen. nu vet jag äntligen hur man gör för att få en fin blogg! fantastiskt, eller hur?

image9

Precis hemkommen från en tur på vägarna kring göteborg och mölndal. tänk att de kan vara så kul att köra bil! helt fantastiskt. jag har kört idag, ska köra i morgon och övermorgon och dagen efter det! =) tja, kanske är jag fixerad men det är så kul!


nu är det matdags!

all kärlek // Häään

Kommentarer
Postat av: Sofia

e du duktig på o köra då?

2007-08-17 @ 13:25:10
Postat av: Hannah

ABSOLUT! haha. nej men helt opkej tror jag. pappa är stolt iallafall =)

2007-08-17 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0