omstart

det känns som om sommarlovet slutar för andragången på en vecka. en lång helg med en touch av solsken, kökstjänst och mycket vila på minner om sommarlov. men nu ar det skola för hela slanten! en ny kurs startar i morgon, nutida konst. jag vet inte vad de innebär men de låter kul. jag skall också göra ett besök hos syon för att se vad jag behöver för kurser inför framtiden. jag har ju ihela mitt liv velat bli designer eller arkitekt men eftersom mitt sinne för matte är svagt så har jag fått överge dessa tankar och istället så har juridik lockat. så därför ska jag ta mig en funderare över vilka kurser som är bäst att läsa. rättskunskap vore smart antar jag men då får vi se hur de blir med engelska C. ja ja, bekymren sparar jag till morgondagen.

ett "godnatt sms" gjorde mig glad även denna kväll. tack!
många tankar pendlar mellan sverige och kenya och jag hoppas att pia kommer och pratar med oss om den fortsatta POJ turnén snart!


All min kärlek // häään

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe. Jag vill ju gärna också bli arkitekt.. Men jag har en känsla av att mitt matte sinne är för dåligt med. Idag kom ju en såndär studiepedagog och berättade om gymnasium. För att kunna läsa på typ chalmers måste man läst till matte E och de gör man bara på natur och IT.. Känns ju kul..

2007-08-28 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0