ido igoogle

En ny fantastisk tjänst från Google kallad iGoogle.
en perfekt förstasida skräddarsydd av mig åt mig!
du får själv välja vilka länkar som skall visas på sidan och på min finns bla
  • min mail box (där kan jag de de 5 senaste mottagna mailen)
  • kalender
  • klocka
  • dagens namnsdags barn
  • göteborgs vädret (fyra dagars prognos)
  • snabb länkar till mina favorit sidor
  • gp nyheterna.
det finns allt från spel till ekonomi till olika användbara (och mindre användbara) verktyg!

testa detta säger jag bara!!


iHäään

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-15 @ 12:02:46
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0