purple rain

färgen lila har aldrig fallit mig i smaken. jag har nog aldrig haft lila på mig (förutom mitt snygga mörklila nagellack), inte ens som liten. men tider förändras och lila har varit på modekartor världen över enda sedan förra hösten och det är först nu, ikväll som jag verkligen fick upp ögonen för lila. och detta tack vare "idol"-Gathania. hon var stört snygg i kväll när hon framförde "im walking on sunshine" i den första fredagsfinalen i idol 2007.

image61   image69


Lite lila insperation, men jag slängde in en grymt snygg svrt väska ide hela för att tona ner det lite. men som sagt. hannah har tirllat in på de lila spåret! men jag är inte redo för drastiska förändringar i form av klar lila klänningar etc. men vem vet, de kanske kommer. eller inte. jag tror inte att jag passar i lila egentligen. men för att testa på så skall jag köpa mig ett par lila strumps imorgon. snyggt till en svart tunica och mina nya stövlar.

ta nu hand om er själva och era kära!

Hääään

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag som målade mina naglar lila i veckan! Märkligt nog har det hållt mycket bättre än mitt röda nagellack...funderade på att byta men ag behåller nog mina trendiga naglar lite till nu!
kram

2007-10-06 @ 01:16:40
Postat av: ärnst

Jag har faktiskt tagit det så långt att jag införskaffat mig ett par lila pumps! Låt oss bli purple together ;D

2007-10-07 @ 11:17:09
URL: http://enannatyp.blogg.se
Postat av: sofia

Jag har inte heller fastnat för det där med lila. Jag äger några få saker som är lila.. Typ nagellack :P

2007-10-07 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0