Respect my people

tack julia och tack wawesh en nostalgi tripp denna kväll gjorde väl! watu wango väckte alla glada minnen och när jag slöt ögonen för en kort sekund så kunde jag se linda framför mig, hon dansade i mölnlyckekulturhus en måndags kväll i maj.

jag är galet sugen på att åka upp till åtvidaberg den 16/11. men jag vill att alla ska med! de blir så mycket roligare då.

jag saknar allt, från början till slut.
-bussreorna
-de varma motagandet
-stallet
-goda frukostar
-allas våran sten
-repen i mässen
-första kvällen hos philip
-snön på vägen hem från philip
-dem mysiga kvällarna i korridoren på stallet
- allt prat om att bajsa först
-julias ananashead
- repan
- felräknade matpengar
-maffioso pastan
-bysjökrogen
-födelsedagarna
-alla rep på konsert och kongress
-alla sminkade killar
-prämiärerna
-firesticksen
-dofterna
-värmen
-alla fantastiskt fula bilder
-all kärlek, all närhet, alla min älskade vänner från när och fjärran. kenyaner som musikalare som åtvidabergare, jag vill bara ha allt igen!

en ångest laddad saknad och längtan. ta mig till kärlek!




häään






Kommentarer
Postat av: Ärnsti

SNART BLIR DET KENYA, SNART BLIR DET KENYA! Annars gråter jag...

2007-10-27 @ 18:13:19
URL: http://enannatyp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0