If I Don't Leave Today, Then I Might Be Here Tomorrow

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, men jag tänkte ändå att jag skulle uppdatera bloggen lite. ris och ros till svt kanske skulle sitta fint?

RIS
  • Hela historien om Hans Mosessons eventuella deltagande i "på spåret" e ju bara fånig. enligt svt så får han inta vara med eftrsom de skulle ses som reklam för ica. men seriöst! jag håller med hans, man får väll för fan hålla isär och Hans moseson. ELLER HUR?
  • och sen så e andra avenyn en skit serie!

ROS
  • svensson, svenssons comback e ju fantastisk! älskar den!
  • sen så har vi ju de här med barnprogram. de senaste åren har det ju bara gått utför. visst, jag kanske låter som en kärring på 73 bast när jag säger så, men de e sant! men nu så har svt skärpt till sig, tagit sig i kragen så att säga. förbättringen är total, dem har nämnligen börjat sända "FEM MYROR ÄR FLER ÄN FYRA ELEFATER" igen!!! ojojoj, jag säger då de.


ta er en titt på dessa program på svt.se/play

Häääään


Kommentarer
Postat av: elin

du är verkligen en tant på 73
hyllar fem myror, duskuterar på spåret och klankar ner på andra avenyn.
Ge serien en chans!
Det tänker jag göra och jag tänker fastna!
kram

2007-09-30 @ 21:40:11
Postat av: Anonym

och när vi ändå är inne på ris och ros.
ris till bloggen att man måste varifiera varenda gång man skriver en kommentar...

2007-09-30 @ 21:40:46
Postat av: ärnsti

JA, jag säger då det; det var bättre förr!

2007-09-30 @ 21:40:55
URL: http://enannatyp.blogg.se
Postat av: Elin

jobbigt....

2007-09-30 @ 21:41:04
Postat av: Hannah

haha elin, du har så rätt. jag försöker och försöker. men jag har svårt för skådisarna måste jag säga! 18 eller 73, spela roll? de är väll inte så stor skillnad?

2007-10-01 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0