Ordning och Reda 2008

Precis som en prenumeration så får jag en ordning och reda kalender varje jul. men redan nu har de nya kalendrarna för 2008 kommit ut i butikerna! här följer ett smakprov:

Traditionell väv

Klassisk väv kommer i glada färgerna röd, grön, gul, turkos, orange, lila och svart. Gifter sig bra tillsammans med skrivboken ?Happy? och de mönstrade bokmärkena ?Lucy?. Dessa finns både som inbundna och med wire-o.

Designa utseendet själv
Own cover är kalendern där du själv designar fram- och baksida efter tycke och smak. Med ett fotografi, kort eller en bit tapet kan du enkelt vara kreativ med din kalenders utseende.

Lyxigt med läder
Skinnböcker har blivit en succé hos ORDNING&REDA. I år finns tre olika storlekar av dessa kalendrar och färgerna trendig orange, klassisk röd, intensiv grön, svart och vit .

Källa: www.ordning-reda.com


Häään

Kommentarer
Postat av: Elin

Ordning och reda är a och o i livet, även om den just nu inte råder i mitt rum men vad gör det.
Själv älskar jag studentkalendrarna! Perfekt format och nu nr man blivit stor får man även extra mycket plats att skriva på!
Ordningo ch reda har det även blivit på din ny blogg ser jag, och du, i måndags skrev du på den andra noggen att du bytt så det hade ju inte stått där "jättelänge" i går! haha.
Nu ska jag plugga lite, att sy ett par byxor med bra passform känns som om et är dömt att misslyckas redan från början...men man får väl göra ett försök.
Kram

2007-09-12 @ 21:28:14
Postat av: Elin

Ha men nu har du allt inte uppdaterat på ett tag tjejen!
lite ordning här!

2007-09-16 @ 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0