so, you´re alone again?

tidig morgon. J ska tävla så jag måste få upp henne, få mat i henne och få iväg henne.
nu är det gjort.
ensam med joshua dånande ur högtalarna med en latte och en bake up fralla. en ny dag med hösten som insperation. solen sken igår, men den finns inte idag. vi har utrotat den. detta inlägg må låta deppigt, men ack så fel. de enda som sörjer mig är den bristande kärleken, men vad spelar de för roll? man akn leva utan den. om du bara ville hålla min hand då ovissheten tar mig i sin famn. imorgon ska jag till shalgrenska. jag ber för allt i världen att dem hittar något nu så att i kan göra något åt skiten. ta bort hjärtat gör vad ni vill, bara jag slipper de här. som sgat, jag e inte bitter, inte deppig, sur eller arg. besviken på läkarkåren skulle man kunna säga. eller på min egen kropp kanske? varför har den svikit mig så här?

för att pigga upp detta griniga morgon inlägg så ville jag visa dessa fantastiska frimärkerna posten goes fashion.


min kärlek

Häään

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna för dig!

2007-09-03 @ 18:17:32
Postat av: Elin

Jag väntar med stor spänning på frimärkskollektionen! Ska bli kul att gå till posten! tror dem skulle lanseras någon gång nu i september...
Kram

2007-09-12 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0