SodaStream vs Wasser maxx


nu har min familj efter år av tjat från min sida gått och blivit med kolsyremaskin. jag tror att det var julia som hjälpte mig att peta in sista stenen i väggen i tisdags innan duga. de var då vi lyckades övertala mamma. tack för detta julia!
så igår slog vi till efter många prisjämförelser så körde jag mamma och pappa till vår nyfunne kärlek mediamarkt
för att köpa en kolsyremaskin. men den stora frågan var ju då orginalet sodastream eller den tyske kopian Wasser maxx?

SODASTREAM



WASSER MAXX



efter mitt utlåtande så blev det en wasser maxx! enligt mig så har wasser maxxen en snyggare design, smalare och smidigare än soadastreamen, men de är ju förståss en smaksak! så nu sitter jag här med mitt sodastream wassermaxx vatten i högsta hugg!


häään

Kommentarer
Postat av: Elin

och det kittlar så skönt i munnen?
hannah, har du gått på den här trenden med att det är friskt att dricka kolsyrat vatten, som man gjort hemma dessutom och som man kan kolsyra så mycket man vill...det ska vra helt vanligt naturellt dricksvatten direkt från kranen!
thats it

2007-09-17 @ 18:58:11
Postat av: Sofia

Haha. Jag har funderat på en sån, men undrar om den verkligen är nödvändig liksom :P

2007-09-18 @ 13:42:30
Postat av: Hannah

ja de är nödvändigt! man spar så oerhört på naturen! och så e de gott också!

2007-09-18 @ 22:24:26
URL: http://hanthepan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0