du måste finnas

Aldrig förut har jag haft dig i tal eller tanke. 
Det lilla ordet som skrämmer och plågar mig så.
Ordet är om, om jag bett alla böner förgäves?
Om du inte finns gud vad ska jag göra då?

Vem skulle känna min ånger och sedan förlåta?
Friden i själen, ja vem skulle skänka mig den?
Vem skulle så ta emot mig till slut efter döden?
Om du inte fanns till, vem tog hand om mig sen?

Nej, du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.
Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns

Kommentarer
Postat av: Elin

det är lättare än man tror att söka jobb! bara skriva en liten cv med allt man gjort och ett käckt litet brev och sedan skicka iväg till diverse mailadresser! Jag har ju inte varit i akut behov av ett jobb så jag har varit lite kräsen vilka jag sökt! det kan man ju unna sig!

isak med famil är i kenya för tillfället.
När är det ni ska åka dit? Hoppas alla oroligheter har lugnat sig då, jag vill inte att ni ska åka ner till ett möjligt inbördeskrig. Har du hört från din kenyan på sistonde?

har beställt tandläkartid nu, och dem skickar ut ett påminnelsesms med tid dagen innan besöket, visst är dem moderna! haha

kram

2008-01-04 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0